fredag idag, helg nu =D

hejhej ! idag så vakna jag 20 över 6 imorse o jag kände mig jätte  pigg :) så jag bestämde att jag skulle till skolan o sen fick ja se hur jag mådde.. men jag har mått skitbra hela dagen idag är bara lite förkyld :/ .. skoldagen va såhära : först från 8.30-11 så skulle vi sitta i aulan o lyssna på en gubbe som snacka om mänskliga rättigheter.. ja lyssna väl ordentligt dom första 10minuterna ?.. det var för långt med 2h föreläsning när han använde sjukt svåra ord som ja inte fatta o man va trött .... sen så hade vi lunchrast till 12 o då serverades de korv & potatismos ja säger bara BLÄÄÄÄÄä! men ja åt upp allt ja hade tagit.. sen så hade vi fördjupning 12-14.30 om brazil o då hade dom startat grupparbete igår o ja va me johanna patricia o alireza . gruppen va faktiskt ganska bra måste ja säga! förutom att dom hade gjort klart allt igår (superbra! ;)) men sen kom manuela o sa att vi va tvungna att göra om hela bara för att det inte syntes ordentligt eller nåt .. buh.. dom hade gjort det riktigt fint o sen tvingas o göra om det :/ inte kul.. nu har jag kommit hem iaf (vi fick sluta typ vid kvart i 2 :) o ja har hunnit ta ut zingo o suttit här o läst olika bloggar.. vet inte hur kvällen blir men jag är nog hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0