herbal essences

hej, nu har jag precis dushat o sitter o försöker vara social o aktiv på msn.. Många skriver men jag pallar inte skriva massor bara för att va trevlig just nu, men jag svarar o frågar lite iaf :D det räcker! ska nog sova efter 2 1/2 men kl. 22 eller om  ja bara ser ett avsnitt till 21.30? ja vet inte riktigt vi får se..

Det här schampoot kan ja rekomendera till alla er som har extremt blont naturligt och tunnt hår. det funkar jätte bra på mig o håret ser rent ut i flera dar om man inte dushar, fast jag har gjort det dom senaste dagarna men det funkar tro mig! Schampoot heter Herbal Essences (stavning)?  rekomenderar det starkt som sagt !




/emmiiixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0