igår

hejhej, det här inlägget tillhör igår (22 aug) jag skrev aldrig på kvällen vad jag hade gjort men det blev så här.. Precis efter inlägget kom mamma o sa att vi kunde åka o köpa den dära cardiganen o scarfen ja ville ha om ja verkligen ville ha dom.. såklart vill ja det :) jag älskar dom! <3 tacktack mamma :D! så vi åkte o köpte dom o sen åkte vi hem, vi gick bara till en affär haha xD sen på kvällen så tog jag ut zingo som var värsta kelsjuk. hon e så söt då:) så somnade hon nästan i min iarmhåla :) sen kolla ja på tv o åt chips.. efter det gick jag o la mig.

bilder på det inhandlade, köpte det på gina tricot :


 

inlägget för idag kmr sen! kommentera mkt så länge

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar:tack så mkt! :)

2008-08-23 @ 12:19:16
URL: http://maatildaaas.blogg.se/
Postat av: fatima

du har ju inte skrivit på skit länge... :(

2008-08-31 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0