imorgon börjar allvaret.

hejhej, snart är sommarlovet slut om 13,5 h nästan exakt.. bläää :/ lite update om dagen hade jag tänkt skriva om då ...
idag har jag hunnit : fixa allt som jag skulle (kolla tidigare inlägg) + massa mer, o så här fortsätter dagen :
-ungefär vid halv 8 så äter vi pasta gratäng som är väldigt efterlängtad! <3
-sen kanske vid 8 så är ja klar o då blir det antingen dator eller zingo.
-halv 9 - 9 så sätter jag mig nog vid tv:n antingen med eller utan zingo beroende på punken innan.
-sen så fixar jag nog iordning kläder o sånt för skolan imorgon så det bara e o gå upp klä på sig, äta frukost, platta hår, sminka sig o ge sig av till allvaret.
-& vid 10 äre nog dags o krypa till sängs o läsa lite o sen sova !

Zingo vekar må bättre idag vilket gör mig glad för jag har oroat sig så mkt för lilla älsklingen <3

Imorgon får jag träffa alla efterlängtade vänner :) jag kommer säga hej med massa kramar så va beredd! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0