mår inte så jätte bra just nu , då:(

hej, imorse vaknade jag vid 20 i 7 av mobilen som sa att det är dags att gå upp.. jag känner direkt att nåt gör ont o det visade sig vara min hals.. jag va trött o så oxå så då vart det ju inte bättre men ja gick till skolan iaf..... I skolan så fortsätter vi me OSBAJS-tema o nu har vi delat upp klassen i 2 halvor o varje halva ska va med parralell klassens ena halva. lite skönt o slippa halva klassen faktiskt :) nu ska vi typ va i dom grupperna hela veckan så det ska blir riktigt nice ifall ja kommer till skolan ;) hoppas faktiskt det orkar inte me halsont ... Kom väl hem nån gång vid 3 för vi fick sluta tidigare o nu så har jag vilat mig o hoppats på att jag mår bättre... halsen känns faktiskt lite bättre men det är antagligen bara tills ja  börjar snacka massa igen... vi får se om ja kan gå till skolan imorgon , ja vet inte :/

/emma

Kommentarer
Postat av: Ghabby

svar: en Dell inspiron 6000 tror jag den hette haha

2008-08-20 @ 23:41:51
URL: http://ghabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0